minlillarosakakburk.blogg.se

Jag Älskar att baka, det blir allt från småkakor och bröd till bakelser och tårtor, I min lilla rosa kakburk har jag tänkt att samla min godaste recept.

Ballerina cakepops

Publicerad 2015-03-14 22:31:26 i Godis, Kakor,

Cakepops går alltid hem hos mina barn, det går snabbt och lätt att göra och kan verkligen göras i alla smaker ;)




2 pkt ballerina kakor
Ev Digestivekex
200 gram Philadelphia 
200 gram vit choklad

Mixa ballerinakakorna
Blanda i Philadelphiaosten 
Mixa digestive och blanda i till en formbar deg .
Rulla bollar
Smält chokladen
Doppa papperssugrör i lite vit choklad och stick sedan ner den i cakeposbollen
Låt stelna
Doppa eller stryk på den vita chokladen på cakepopsen strö ev lite strössel över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min lilla rosa kakburk

Hej! Wibecke heter jag som skriver i den här bloggen, och här har jag tänkt att dela ett av mina största intressen Bakning :) Jag älskar att exprementera och att utmana mig själv.. och jag hoppas jag kan inspirera andra till att börja baka :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela